Saturday, June 28, 2008

SITI FASHALELA MALAM BERBEDAK


















I went to Khairil sister, Lela. Both of them use to be my schoolmate,brothernya aku biasa, pasal dulu si khairil my classmate selalu dengan ku bemain. Even si lela ani aku biasa jua. Dangar2 ia sama lakinya ani bekawan more than 10 years. Batah tu! Its time for them mendirikan masjid. Mlm bebadak atu, it was glamorous for lela! Photographers were everywhere, and it was being hired from www.hitamputih.com I tell u their camera were up to blast, and 5 urang sekali gus megambar si lela. Puas hati. $2000 hring them, tapi quality were very good. Sampai2 saja aku pun kalah! hehe well aku using amatuer Camera Canon semi pro. Insyallah, murah rezeki, will change my camere to Nikon, which is more compatible and rugged. This picture, taken from different angle, and this is the best picks, i've got. Pasal, others were taken and the flash were sana sini..Masa malam aku sama si Jeff datang, rupa2nya ada si Billah datang mencari kerusi untuk duduk (the one wearing Purple Jim Thompson Thai silk). Tarus ku liat mukanya,tekajut ia. Pasal kami dua batah inda bejumpa. Rupanya si Billah ani biasa sama Lela and laki lela masa di ITB. Patuttah!! hehe,baibun saja kami. Si khairil sibuk dengan jemputan yang datang, iatah ingau kali atinya pasal aku, liatnya kali aku duduk2 sorang sama my fren. Tapi baik jua ada si Billah, at least inda kami boring. Aku inda dapat datang ari Minggu 29th June 08, sal aku on stby from 0700am till 1300pm, takut ku kana panggil last minit. For better safe, baiktah jangantah kali. Iatah ku karihi mlm minggu ariatu 26th June(Mlm Jumaat). Pasal, mlm minggu balah laki mlm bebadak. Tahniah Lela, moga2 sampai ke anak cucu..Aminn....

No comments: