Monday, March 23, 2009

Thanks..:-) Andai Kau Datang...


Hye, everyone, sorry for not updating much.busy saja bah kediaku ani.. ani pun baru balik dari Perth. Rupa2nya banyak yang membaca my blog anie..hehe..This week nothing much kan dibuat,where every routine go to Fitness Zone and Gym. I was being given a programme card by the Fitness Instructor, where i have to follow all programme that being given. Ada jua siuknya jua ikut fitness ani, rather nothing to do di Brunei. heheh..Camera pun terbengkalai,aku ani menuggu urang atu contact aku kan minta gmbar kan sama GFnya. Sampai sekarang ani nada bunyi2nya. I think aku cuba capture karang mengambar scenery later on, if got time. Aku ani malas kan outing,bisa lah dengan programme ani. My parents havent arrived yet dari KL. Nda tau bila, iatah sunyi rumah. My anak buah pun okay dah, after had major operation in KL due to heart problem. Now, hopefully ia sihat. Nothing much pulang this few weeks back, only cetain time i need to settle it to low profile. I wanted to took competition Bintang Radio for 2009. Should i? hmmm...i'll see first lah...

hehehehe'