Wednesday, June 18, 2008

MY NEW LAPTOP ASPIRE


Today i just got finishing and monitoring people servicing our aircond di rumah. At sudden, the workers accidentally broke the pipe pvc next to aircond split di luar. Baik jua menganti paip pacah atu, mun inda mengamuk bapa. Mine yang mahal ani $50 dollars durang charge. My dad aircond saja , inda byk kan di servicing $35 saja dua Split aircond. And you know what? Luckily, i found that my brother wanted to sell the laptop cost $... Malas ku nyabut lah too cheap. So, i offered myself to buy the laptop. Any furthermore, that laptop still under warranty. Sayang eyh! kalau kan dijual. Pasal, my dad kan menganti yang baru. Just use the secondhand one lah. Pasal kan membali yang baru pun mahal masih. Selagi ada, selagi atu mesti dipakai. Berjimat2 jua membali barang ani. Even my aircond still dapat di pakai. alau ikutkan hati, kan membali pulang ku yang baru, tapi bila diservicing masih jua sajuk.


This morning, my sister minta cancelkan accountnya di friendster. I change the profile with the new look and fresh.. Today, si Jeff tidur dirumah, barangkali, ke RBA Plaza kali ku, tapi sekajap saja kali. Pasal, wanna hangout with my new laptop..hehehe Bye!!!!

No comments: